hocam genelde airfel klima kullanıyorlar ancak onunda çıkışı olduğunu hatırlatayım bir de kaç metrekareye hangi klima gider derseniz
buraya göz atın derim.
Dışarı vermek sorun değil hortumunu...
Hocam çok gürültü çıkarıyorlar diye okudum bir kaç yerde...
Memnun olan insan sayısı baya az gibi...