Benzinlimi aldı hangi versiyon acaba ?
Sent from my iPad using Tapatalk HD
33 bin liraya nasıl almış arkadaşınız? En düşük versiyonu 44 bin tl iken? Şu an vw doğuş oto stoksuz çalışıyor. 2 ay sonrasına veriyor araçlarını. Engelli değilse
33 bine sıfır golf alması İMKANSIZDIR. Fiyat konusunda zaten doğuş indirime pek yanaşmaz ki peynir ekmek gibi araba satıyorlar.
Detayları akşam öğrenip mesaj atarım. Çünkü daha yeni muhabbeti oldu 33'e aldım dedi.