seni alnindan opuyorum. halkimiz aihm konusunda cok bilgili degil, bir cok insan haksizlik karsisinda ne yapacagini bile bilmiyor. bu ulkede vatan sevgimiz cok yuksek ama vatandaslik bilgimiz cok cok az. objektif bakis acisiyla insanimizi bilgilendiren ve bilinclendiren bi site hazirlarsan onemli bir eksigi gidermis olursun.
Teşekkür ederim.Tek amacım insanları bilgilendirmek.Ülkemizdeki yargı sistemi çok keyfi.Savcısıda,hakimide,poliside,askeride,siyaset çide,devlet kurumlarıda keyfi uygulamalar yaparak insanları mağdur ediyorlar.
Bu kadar haklarımızın yenmesinin sebebi bunlar haklarını savunamazlar bunlar cahil diye bakıyorlar.
Teşekkür ederim.