kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş sonu ödeme kabul ise bir çalışma yapmak isterim. Sonuçta forumda yeni tabir edilebilecek pozisyondasınız.
Evet hocam . Forumda yeni bir pozisyondayım . Yarım yarım ödeme alabilirim . Yükseliş sağlanmassa diğer yarıyı almam.