tekrar rapor ettim mesajınızı. burası holiganlık yeri değildir
Arkadasim, git bir nefes al derdin ne. Durup dururken sarmissin bana. Git butun mesajlarimi report et, ne yap ne et omur boyu kategoriden banlat. Umrumda olur mu zannediyorsun?
Hayati surada iki satir yazdigi yaziyi begendirmek derdi olanlarla karistirdin herhalde? Bir de yeni moda kendi yaptiklarinizi baskalarinin ustune atmak. Holiganlikmis, holigan olan sen ve senin turevlerin.
Butun kulup taraftarlari bir araya geldi diye konu actim, o zaman neredeydim? Sen ve senin gibilerin hedefi ne yapmak istedikleri cok acik. Ben burada olmasam hicbir sey kaybetmem de senin iki kelimeyi bir araya getirebilecegin sanal mecralar olmazsa ne yaparsin acaba?
Arada sirada nefes almayi unutma.