10 sene önce bende 5.000 $ kazanıyordum aylık ama gelen parayı yedim, yoksa 5 evim 5 tane son model bmw arabam olurdu

Adam demek ki değerlenmiş, bizim gibi zamanında har vurup harman savurmamış.

Bu işin özü kazandığın parayı iyi değerlendirmektir.

Bakın 10 sene önce geyiğine aldığım bir domain için zamanında bana Mercedes Vito verdiler, vermedim. Sonra 6bine sattım.

İnternet sektörü öyle bir sektör ki biraz şans, biraz kısmet, biraz da geleceği görmek. Ama en önemlisi bazı şeyleri yaparken sabretmek...