şimdi replikada orjinal ile aynı çözünürlük var diyorsun o zaman sendeki s4 de 1920*1080 p ekranmı var ?
Çözünürlükleri aynı resim eklediğimde görebilirsiniz.
Ekran HD değildir.
Renk yoğunluğu fazla ve hd'ye çok yakındır.
Diğer replika s3 ve iphone 5 ile karşılaştığında daha yoğun renk sahibidir.
Ekran daha canlı durmaktadır. En iyi replika üründür.
Yorumunuz ve görüşünüz için teşekkürler
Not:Ulaşacak arkadaşlar telefonu tercih ederse sevinirim. R10da pek olamayabilirim