Bende Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu 2 yıllığı bitirdim şimdi açık öğretim olarak Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümü 4. sınıf okuyorum. Daha doğrusu bu sene bitmesi gerekiyordu ama 1 tane 1. dönemden 1 tane de 2. dönemden ders kaldı.

Diploma konusuna gelince 2 yıllık bitirdiğin diplomanı alıyorsun. Sonraki 3. ve 4. sınıf derslerini başarı ile geçtiğin zaman o okulun 4 yıllık diplomasını almış oluyorsun. Zaten muhtemelen aynı bölümler veya çoğunlukla aynı dersleri içeren bir bölüme geçiş yapacaksın. 2 yıllık okuduğun üniversitenin dersleri ile aynı ise o derslerden muaf olduğun için görmediğin dersleri verip geçtiğin için 4 yıllık diplomayı hak etmiş oluyorsun.