Bluestack'ın whatsapp programını yüklemiştim bilgisayara sorunsuz kullanıyorum sıkıntı yok ama tek sorun gelen resim ve videoları kaydedemiyorum. dropbox diye bi program varmış ama onunla da olmadı, var mı sizin bildiğiniz bi yol yordam... kaydetmem gereken bi kaç video vs var