Edit.
Akşam üzeri bu konular üzerinden forumda tartışıldı, arkadaşlar daha da gelip buraya başlık açmayın. Milleti bilgilendiriyoruz diyeceksin,DEME ! O milletin bir kısmı bunu çalan ve protesto eden. Burda siyasi tartışmalar yasak lütfen fitili ateşleyip ortaya atmayın.
Bunu artık kasıtlı yaptığınızı düşünüyorum.