11 yabancımız oldu krasic ve yobo gidecek (krasicin futbol kariyerini bitirdik yazıklar olsun bize kimse bana oynattılar oynamadı demesin bir futbolcu ağır sakatlıktan çıktıktan sonra en az 10 maçlık bir tempo tutmalı)
Yeni sezonda 13 tane orta saha oyuncusu oldu ALLAH yeni direktöre (Ersun Yanal'a) yardımcı olsun.
Böylece takımımız yine oturmayacak şampiyon yine bir başka takım olacak FENERBAHÇE'mizin tek eksiği atak oyunu bunuda Ersun hoca rahatça oturtturur Eskişehirspor'da olduğu gibi.
Meireles,Cristian,Holmen,Emre,Alper,Salih,Topal,Se zer,Topuz,Selçuk.. Sadece Topuz'un kanat tecrübesi var..10 orta saha merkez oyuncusu...
Burdan cristianla,sezer gider.
Emrenin oynayacağı maç sayısı 20-25 arası. Selçuk,salih alternatif