Arkadaşlar, siyasetin tartışma konusu hiç bitmeyeceği fikriyle yola çıkarak
SiyasiSohbet adlı bir domain regledim görüşleriniz nelerdir? Sizce içeriği ve görünümü nasıl olmalıdır? ( Wordpress, Özel Yazılım, Chat, Forum, Blog vs.. )
Edit :
Siteyi Hazırladım Arkadaşlar, girenler görücektir bir tartışma platformu kurdum, gün geçtikçe sitenin yapılandırma sürecide biticekdir.Siyasi görüşü olan herkez çok kısa bir üyelik sistemiyle kendine yer edinebilir.O güzel yorumlarınızı ve sistem hakkındaki görüşlerinizi bekliyorum..
Not: Tarafsız yönetimde bulunmak isteyen arkadaşlar lütfen pm ile iletişime geçsin.