Kardeşim bak beni bu forumda çoğu kişi özel mesaj atarak danııyor bana. Şunu öyliyim sana sadece kimseyi takmıcaksın. Takmada ya istediklerini söylesinler yahu onlara kalsa ben bilgisiyarın ne olduğunu bilmiyordum.

Çoğu hazır olabilir tasarımların, hizmetlerin bunun bir önemi hiç bir zaman çok fazla yoktur çünkü müşteri yani ziyaretçi icraata bakar. ben hiç tanımıyorum ailemden biri facebook girerken kaynak kodlarını açıp nasıl yapmış diye bakanı.

İcraat güzelse, hazır olmuş, basit olmuş kimsenin umrunda değildir.
başarılar diliyorum.