ekran orijinaline göre sanki biraz kırpılmış
urun resim yukleme sitesine atildi orjinal boyutu cok buyuk ciktigi icin kucultultu
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:36:31 -->-> Daha önceki mesaj 04:33:40 --
turkiyede ilk ?

urun lansmanindan 1 hafta sonra urun getirmeye basladim

donanim ozelliklerini yazar isen alicak arkadaslar icin daha yararli olur,
hayirli satislar
hocam bu benim 3 uncu partim konunun acildigi tarihe bakarsaniz anlarsiniz. gerekli tum ayrintilar bizzat test edilip konulacaktir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:38:50 -->-> Daha önceki mesaj 04:36:31 --
Orjinal S4 'ler donma oluyormuş 2-3 kullanan Arkadaşımdan duydum. Replika 'lardada varmı ? Video v.s eklerseniz konuya sevinirim.
Saygılarımla
daha onceki getirdigim urunlerde bu sorun yoktu. Her partide biraz daha kaliteli oluyor hocam