Her Geçen Gün Yeni Bir Uygulama İnternet Ve Akıllı Telefonumuzda Yerini Alıyor.Özellikle İletişim Konusunda Yapılan Uygulamalar Hızlı Bir Şekilde Giriş Yapabilmektedir.İletişim İnsanoğlu İçin Oldukça Önemli Bir Yere Sahiptir.İş Hayatı Olsun Normal Hayatta Olsun İnsanlar Arası Haberleşme Konsuunda Etkliyeci Çalışmalar Yapılmış Ve Yapılmaya Devam Etmektedir.

Günümüzde Sıkça Kullanılan Mesajlaşma Uygulamarından Biri Olsan WhatsApp İos Yoğun Kullanıcı Kitlesine Ulaşmış Durumdaır.WhatsApp Hakkında Ortalarda Dolaşan Söylentilere Göre Uygulama 0,99 dolar (yaklaşık 1.79 lira) üzerinden ücretlendirilecek.Söylentilere Göre Abonelik Sistemine Geçilecek Android, BlackBerry ve Windows Phone uygulamalarıyla aynı düzeyde olacak.


Whatsapp Tarafından Yapılacak Açıklamada Ücretlendirme Konusuna Ne Zaman Geçileceği Netlik Kazanmamıştı.Ancak Büyük İhtimak 2013 Sonlarına Doğru Geçileceği Belirtildi.Fakat konuyla ilgili olarak dolaşan söylentilerden ilginç olanı bu ücretlendirme işleminin yeni kullanıcıları kapsayacağı ve hâlihazırda bu uygulamayı kullananları kapsamayacağı belirtilmiştir



WhatsApp Yetkililer Tarafından Yapılan Son Açıklamada Masaüstü Kullanıcılarını Üzen Bir Metin Açıklandı, çünkü WhatsApp masaüstü uygulaması olarak hizmet vermeyecek.