MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam kendi açıkladı ilgilendiler benle ama ben fbyi tercih ettim diye şuan izliyorum
Beni ne doktorlar istedi de babam vermedi hocam yapmayın yahu adamın fiyatının bile sorulduğunu inanmıyorum ama manajeri ile iletişime geçildiysede fiyatı sorulmuştur anca geçen yıl Ronaldinhoyu yönetim bitirmiş son kararı FT vermişti ve almadık böyle bir durumda olabilir yani elinden aldık ne demek ya

neyse baskette şampiyon olduk beyler