Yav şu hasan ali kaldırım ile serdar ı bize satın bari neyse parası verelim .

Şaka yapmıyorum çok ciddiyim. Özellikle hasan ali kaldırımı alabilsek çok sevinirdim.
Fenerliler beğenmiyor ama ben beğeniyorum o adamı .
Bizim sol beke ilaç olurdu üstüne 1 yabancı fazla oynatabilirdik.

Fenere gittiğine en çok üzüldüğüm topçulardan biridir son yıllardaki.