Hocam karşı taraf gönderirken seçeneği farklı seçiyorsa para alıcıdan kesilsin olarak gidiyor diye biliyorum. Gönderene sorun ne seçiyor para gönderirken ?

Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle merhaba, paypaldan pek anlamadığım için sizlere soruyorum arkadaşlar eskiden olmayan bir şey. Paypaldan bana ödeme gelirken hep ücret kesiliyor. ve ben de gönderirken kesiyor sanırsam. Hesabım premier ve teyitli.

Edit: arkadaşlar para gönderirken değil de para alırken bu olaya muzdarip oluyorum. Örneğin adam bana 10 lira göndermiş ama bana gelen 9.40 gibisinden.





@Moderator; paypal kategorisine bu başlığı açmıştım ama açılmaması gerek galiba oraya