Ve 4 ay boyunca çilesini çektiğim çift katlı otobüs
(Otobüs ne zaman paket olsa 78 kişi yolcu yani host yada hostes yok idi ama otobüs ne zaman boş olsa 10-40 yolcu filan hep host ve hostes olurdu hatta 8 yolcu olduğu zaman stajer bile veriyorlardı

)

Kaptan yardımcısı yatağında iken

(Not hostes çekmedi

)

Araç kabini

ve 2 yıl önce ben