Ve 4 ay boyunca çilesini çektiğim çift katlı otobüs
(Otobüs ne zaman paket olsa 78 kişi yolcu yani host yada hostes yok idi ama otobüs ne zaman boş olsa 10-40 yolcu filan hep host ve hostes olurdu hatta 8 yolcu olduğu zaman stajer bile veriyorlardı )


Kaptan yardımcısı yatağında iken (Not hostes çekmedi )

Araç kabini

ve 2 yıl önce ben