Ben bu sitede kim şahin, doğan, kartal koysa hemen altına kin bağlamış kişilerin mesajını görüyorum.

Ama birisi kalkıp bmw, ww, audi koysa herkes hocam dehşet falan.

Nedense bu ülke de şahin aracı deyince; herkesin aklına it, kopuk, serseri aracı geliyor. Piyasayı böyle bitirdiler. Herkes şahin arabasına, şahin kullanana küfür ediyor. Bunu yapan işte gerçek serseriler adını çıkarttılar.

Bu araba da güzel cms falan ama fazla oynamak yakışmıyor. Bende şahinlerin orjinallerine hastayım.

Modelini okuyamadım; bilmiyorum ama 94-95 falansa bu fiyatlara zor satarsınız.
Ayrıca bu forumdan pek müşteri aramayın derim çünkü gerçek araba ticareti internet ortamında; sahibinden.com üzerinden dönüyor. Kalkıp bir oto pazarına gitseniz (istanbul rami için konuşuyorum; orada ki en baba galeri bu araca 4-5 bin lira para sayar başka saymaz.)

Bu yüzden hayırlı satışlar diliyorum. Aracın güzelmiş. Bol şans ve hayırlı işler Ali gardaş.

Aragaza devam, angaraya selam.