Konu
Satış
1 TL ' den. Sony Ericsson W 250
14-06-2013, 00:50:00
#3
cihanleanne
Graphic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Imei atma ucreti 10-20 Tl atiliyor ben note 2 ye 15 liraya attirdim . Extra imei ucretinide kabul ediyorsaniz teklifiniz gecerlidir hocam
Hesap makinasından Tapatalk 2 ile gönderildi.
yok ben cihazı sıfır zannettim ikinci el ise gerek yok hocam