Graphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Imei atma ucreti 10-20 Tl atiliyor ben note 2 ye 15 liraya attirdim . Extra imei ucretinide kabul ediyorsaniz teklifiniz gecerlidir hocam

Hesap makinasından Tapatalk 2 ile gönderildi.
yok ben cihazı sıfır zannettim ikinci el ise gerek yok hocam