Konu
CS 1.6 Oynamaya Kaldığımız Yerden Devam! [Bayrak Kapmaca,BioHazard,Pro...]
14-06-2013, 00:38:21
#1
siyahh
GuNGoRv adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
La hile hile dedin adamlar harbi oyundan attılar beni
Dahada girmem bu servera
pm yolladım hocam