utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam Allah utandırmasın
Ofisi döndürecek kadar kazanıyor musunuz hocam şu anda?
Hocam ben o kadar kazanamıyorum ama yinede çok çok şükürler olsun kendi yağımda kavruluyorum manevi abim izmirin hatırı sayılan ve maddi durumu çok şükür iyi olan kesiminden olduğu için hem onun sitesine çok kçük bir yüzdelik kesimle ortak oldum hemde kendi ofisimi açıyorum yani maliyet vs herşey ona ait benim üniversite masraflarım dahil ofisin gideri vs sadece onun sitesinide benim açacağım şirket bünyesine alacağız.