Konu
iOS 7'yi herkesten önce yüklemek ister misiniz? UDID satışımız başlamıştır.
11-06-2013, 21:10:04
#6
PisiPC
ertu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok istedigim şey numara engellemeydi, sırf bu özellik yok diye satmayı bile düşündüm bugun ios7 ye geçtim ben de gayet şık olmuş daha canlı daha kullanışlı
Güle güle kullanın, UDID kayıtlarımız devam ediyor..