Uefa ile gezi parkının ne alakası var saçmalamayın.

Fenerbahçelilerin şikeyi kabul etmesi için vahiy inmesi gerekiyor sanırım

Tapelerin çoğunu okumuş biri olarak konuşuyorum.Zaten mahkeme de kararını vermiş.Fenerbahçenin ceza almama olasılığı YOK.Siz belli bir süre rahat olmaya devam edin uşaklar