dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende varım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:59:58 -->-> Daha önceki mesaj 00:56:47 --

Yalnız hocam şöyle birşey diyeyim, Best Spinner adlı program hiçbir işe yaramadı. 1 yıl kullandım ama google bir şekilde çözüyor. Tabii Türkçe üzerinde çok uğraşmaz google, ingilizce ana dil olduğundan dünyada üzerinde durup bi çaresini bulmuş gibi gözüktü bana.
hocam işe yaramadığını nerden anladın ? Bende kullanıyorum da ? Gayette yarıyor Fakat kendi tekniğim var. Düz spini çözer tabi