fasb

işi herkese anlatıyorsunuz sonra bizim tbm oranlarımız düşüyor. İşi tam bilmeden grup işine girilmemesi taraftırıyım. Arkadaşlar fasb ın söylediği şey şu; bizim yaptığımız iş hile hurda değil sadece google'ın isteklerini yerine getirme

Biz videolarımızı yüklüyorum. 7$ 11$tbm leri gördüğümüz de oldu. İsteyenlere kendi adsense günlük kazancımı da atarım. Sorun şurda biz videolarımızı atıyorum tık her yerden geliyor. Günlük ortalama 4-5 bin izlenmemiz var. Tık atmak bir sanattır. ben diyim size VPN başkası hotspot kullanıyordur vs vs. Proxy değiştirim united states ip leriyle bağlanıyoruz. Grup üyelerini birbirlerine sağlam tıklar atıyorlar. Bu ne demek reklam linkine tıklıyor o link de geziniyor gerekiyorsa üye oluyor vs vs. Günde bu işlere 1'er saat harcayarak 30-50 $ arası para kazanıyoruz. İşi bilmeyenlerin yapmaması önerimdir. Hem banlanma riskiniz olacaktır. Hem de bu işi yapanların tbm oranlarını çok düşüreceksiniz

saygılar.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:51:45 -->-> Daha önceki mesaj 11:43:26 --
fasb

işi herkese anlatıyorsunuz sonra bizim tbm oranlarımız düşüyor. İşi tam bilmeden grup işine girilmemesi taraftırıyım. Arkadaşlar fasb ın söylediği şey şu; bizim yaptığımız iş hile hurda değil sadece google'ın isteklerini yerine getirme

Biz videolarımızı yüklüyorum. 7$ 11$tbm leri gördüğümüz de oldu. İsteyenlere kendi adsense günlük kazancımı da atarım. Sorun şurda biz videolarımızı atıyorum tık her yerden geliyor. Günlük ortalama 4-5 bin izlenmemiz var. Tık atmak bir sanattır. ben diyim size VPN başkası hotspot kullanıyordur vs vs. Proxy değiştirim united states ip leriyle bağlanıyoruz. Grup üyelerini birbirlerine sağlam tıklar atıyorlar. Bu ne demek reklam linkine tıklıyor o link de geziniyor gerekiyorsa üye oluyor vs vs. Günde bu işlere 1'er saat harcayarak 30-50 $ arası para kazanıyoruz. İşi bilmeyenlerin yapmaması önerimdir. Hem banlanma riskiniz olacaktır. Hem de bu işi yapanların tbm oranlarını çok düşüreceksiniz

saygılar.

Buyrun buda 28 mayıs 10 haziran arası tahmini kazanç. İnanmayacaklar için ekliyeyim dedim..