Teknik personelin iş güzarlığı sizinki, yeni bir teknoloji hak vermek lazım birazda, aynı sorunu bende yaşadım ama beni diğer abonelerin olduğu alandan ayırarak doğrudan elektrik hattıma bağlantı yaptılar ve hızım 2 den 6 ya çıktı o gün bugüdür hep 6, size gelen personeller yetersizmiş tümüne mal etmemek lazım.
Ben şuanda gayet memnunum şayet bulunduğunuz yere yeni gelmiş ise başlarda biraz uzak durmanız tavsiyedir sistem oturduktan sonra abone olmak en mantıklısı, abonelerden gelen şikayetler doğrultusunda alt yapılarını yapılandırıyorlar.
Ayrıca adınıza üzüldüm.
bakın dediğim gibi kısaca yazdım ben 6 ay boyunca sorun duzeltilmesi adına nerdeyse hergün yazdım en son ethernet kablo çekmelerine ragmen halen duzelmedi ana hatta sıkıntıları vardı onu bile duzeltemediler.telefonla arayıp 4 5 kere eve gelicez diyip eve gelmedikleri oldu beni boşuna evde beklettiler 3 kere eve geldiler bişiler yaptılar beceremdiler 1 saat sonra arıcaz diyip bidaha aramadılar.kıçı kırık ethernet baglatıldıgında port açıcaklar ben irdelemesem ustume gitmesem 1 haftada anca açtılar açılmıcaktı bile.internet boyle boyle diye şikayet ediyorum sanki o hata yokmuşcasına durmadan açtırdıgım şikayetler kendiliğinden kapanıyordu.şikayet var ve btk ya şikayet ettim sıkıntı yokmuş gibi yalan söyleyerek beni suçlu buldular ve daha fazlası şuan gelseler interneti açsalar yine aynı adamların altyapısı berbat bu yüzden kesinlikle tavsiye etmiyorum biraz yorumlara bakarsanız memnun insan sayısı az.bu arada 2 mgbit anca olduo diodum oda sadece gece saatleri maksimumdu normalde 0.7 civarında ve hiç durmadaan kesilen birinternet kısacası kullanılmıyordu kesinlikle skype teamspeak gibi şeyler kullanamıyordum o yuzden 3g ile telefonumdan baglanıyordum.....