WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Yarısını alacaksın
> Yapacaksın
- Sonra

+ Diğer yarısını alamayacaksın.


İşte aynen böyle hocam durum, keşke dediğiniz gibi olsa...
hiç alamamak'tan iyidir.