atary adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontratında high paid player yazıyorsa takar hocam sözleşme boyunca devam eder tabi kuyt ve menejerine baglı bir durum

Çok iyi bir transfer yaptı Fenerbahçe Yobo Yerine Lugano olsaydı daha iyi bir takım olurdu bir Galatasaraylı olarak tebrik ederim
Dediğim gibi ben iyi hatırlıyorum o olay sadece o sezon için geçerliydi böyle birişey zaten sözleşmese belirtilmedi laf olarak söz almıştı