Kontratında high paid player yazıyorsa takar hocam

sözleşme boyunca devam eder tabi kuyt ve menejerine baglı bir durum
Çok iyi bir transfer yaptı Fenerbahçe Yobo Yerine Lugano olsaydı

daha iyi bir takım olurdu bir Galatasaraylı olarak tebrik ederim
Dediğim gibi ben iyi hatırlıyorum o olay sadece o sezon için geçerliydi böyle birişey zaten sözleşmese belirtilmedi laf olarak söz almıştı