SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 dakka sonra ölmüyceginizi garanti edermisiniz ?

ben firmanın bir yannışını göremedim

unutmayın 5 10 tl ile hiç bir firma batmaz veya zengin olmaz

konuyu reportluyorum çünkü ortata bir şikaret konusu yok
Bu firmanın yanlışını görmemeniz, benim sorun yaşamayacağım anlamına gelmez!

5-10 tl ile firma batar veya batmaz, ben ödediğim ücretin hakkını isterim.

Şikayet konusu yok demişsiniz, şuan bir şikayet konusuna yazıyorsunuz ayrıca sizi tatmin etmediyse bu zamana kadar açtığım ticketlerin resimlerinide ilk mesaja ekledim.

10 dakika sonra ölmeyeceğimizin garantisini kimse veremez, ne yani 10 dakika sonra ölebilme ihtimalimiz var diye hayatımız boyunca çalışmayalım mı?

Sunucudaki son olaydan bahsetmiyorum sadece, sürekli kesintiler yaşadım ufak çaplı olanlar için ticket bile atmadım. Ayrıca son alınan yedek aylar öncesine ait bu nasıl bir sorumsuzluk peki?

Sanırım 10 dakika sonra ölebiliriz, yedek bir ara alırız mantığı yürütülmüş.