Komplo teorim:
Cahit'in ölümünün ters köşe amaçlı göstermelik olduğunu senaristler "oraya hiç beklemedikleri bir adam göndereceğim" sözüyle göstermişlerdi. Aynı şekilde Polat'ın yeni heyet başkanı olma mevzusu dile getirildiğinde, artık deşifre oldum o iş olmaz gibi bir laf geçti. Yani final sahnesindeki ölüm canlandırması da aldatmaca hareket arkadaşlar. Ayrıca öyle bir şey olsaydı Leyla ile veda sahnesi çekerlerdi en azından. Adamın dizinin yapımcısının kardeşi olmasını geçtim, bu detaylardan bile ölmeyeceği garanti rahat olun