sen kime ******** diyip duruyorsun banlanmak sana haktır.
Ben delikanlı bir fb liye veya gs liye kesinle ******** demedim yazılarımı iyi okuyun. Ayrıca dediğim gibi kimse kendine zemin hazırlamasın canı sıkılıp kendine göre yorumlarımı anlamak istiyen varsa beni banlasın.Biz yeri geldiğinde Fb nin inter e karşı aldığı süper bir galibiyeti kutlamasınıda bildik. Ama siz de biraz leetin dediği gibi objektif olmayı seçerseniz iyi olur.