Ne işle uğraşıyorsunuz hocam ve iş imkanı ne durumda burda.
ben burada bir iş yapmıyorum, net işlerime devam ediyorum. Burada çalışmak isterseniz zor iş, çünkü sanayi falan gelişmemiş. Ancak bazı meslekler var, örneğin burada yeme - içme konusunda Türklerin işlettiği restorantlar rağbet görüyor, bu noktada Türk aşçılar değer kazanıyor. Hemşerim bir aşçı arkadaşla tanıştım izmir havalanında, birlikte geldik buraya. Maaşı 4 bin TL'miş ev falan firmadan bi masrafı yok yani. Bu tarz burada kalifiye elamanın bulunmadığı işlerde elbette iyi kazanılır. Ama sıradan işlerde günlük yevmiye 10 lira civarında. Fakir bir ülke yani zaten bunun için ucuz bir ülke.