gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
min. siparis adeti.nedir?
Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam ya... Bi arkadaşım sürekli boynunda taşırdı. Yıllar sonra içini açıp baktık ve içinden boş kağıt çıktı Bundan emin olmanın bir yolu da yok sanırım değil mi? İçi açılabilecek durumda mı hocam cevşenler? Bi de fiyatlar çok uygun ama sipariş verince en az 30 tane filan vermem lazımki verdiğim kargoya değsin...
Kargo konusunda haklisiniz hocam dedigim gibi arkadasim bu isi yapiyor yani onlarca kisi calisiyor surekli imalat. İcindeki kagidi da kendileri koyuyorlar. İnce bi kagit micro yazi seklinde bircok sure var eklerim yakinda hangi sureler oldugunu...