theescape adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam düşmüş ve düşme sonucu arızalanmış replica bir telefon için, sizcede bu fiyat biraz fazla değilmi.
Telefon belirtilen fiyata satılmıştır.
Düşme sonucu aldığı tek hasar o idi alan arkadaşda 15 tl ye yaptırmıs