Biz öğretmenler böyle öğrencileri görünce cidden çok üzülüyoruz. Geçen dönem bir öğrencim bir dönemde 20 gün devamsızlık yapmıştı. Gençler yapmayın böyle şeyler, yazık. Bir de paradan bahsetmişsiniz ki bu yaşta ayıptır insan söylerken utanmalı biraz.