googlenin kullanıcı toplamaya ihtiyacı yok ki. adamlar farklı yöntemlerle piyasada yükseldi. hediye ve tv reklamlarıyla değil.
Alım satım vergisi alacak kişiye aitti, şimdi adam kara kara o kadar vergiyi nasıl ödeyeceğini düşünüyordur
satar hocam parası yetmez mi