sikinti olmaz buyuk ihtimalle ucreti geri istedigini belirt ve silinmesini iste o alan adinin
İngilizcem çok kötü ben yazamam.Translate le yazarsak NS çalışanları anlar mı meçhul.
Bu domain düşerse muhtemelen başkası alacak görenlerden.Bunun önüne nasıl geçeceğim?
Diğer domainlerimin düşmeyeceği garanti mi?