denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Hocam domain çok kaliteli olunca reg fiyatı artıyormuş sanırım.
Pardon 2 adet domain almışsınız yeni gördüm.17,5+17,5 muş Geçmiş olsun hocam.Artık sizde sanal kartçı olun