tamamdır, evde var o. birkaç güne seyreder, bir yazı denemesi yaparım. bu şekil yazmadım hiç, ama yapamamak için bir sebep göremiyorum-bakıcaz. bahaneyle bayaa uzun süredir ilk defa bir film seyretmiş olurum bari. hakkaten öyle çok oldu ki seyretmeyeli. makale de yazarım, çocuk da yaparım, aynı zamanda o çocuğa en iyi şekilde bakar ve bi yandan da sakız çiğneyerekten bisiklet sürerim...falan diyenlere gel de ayar olma işte!