UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yandaş tarafına gidersen iyi olur
Kardeşim birincisi bana ne tarafa geçecegimi söyleyemezsin.
ikincisi ben mesajımda provakasyonlara vurgu yaptım.
ucuncusu sana bir laf sokardım burda ama banlanma riski nedeniyle yazmıyorum.


Neyse yazmıyorum daha da mesaj, ülkeyi ayırın, provakasyonlara göz yumun. Olmamış bir şeyi oldu gibi gosterenlere inanın.