halk mı? bunların hepsi öğrenci ya resimlere baksana.
Dostum senin bu öğrenci takıntın nedir? Sen de öğrencisin ve gençliğini doğru düzgün yaşayamıyor musun? Yazdığın tüm mesajlar o psikolojiyle yazılmış izlenimi veriyor da. Her mesajında bunlar halk değil öğrenci diyorsun. Önce halkın tanımı nedir onu öğren.
Onlar sahada kendi görüşleri doğrultusunda eylem yapıyorlar sen de klavye başında bir şeyler sallıyorsun. Onlar da sen de kendi bakış açınız çerçevesinde bir görüşe sahipsiniz ve onu savunuyorsunuz. Ama sen onlardan daha mı aydınsın ya da daha mı bilgili, olgunsun?