Konu
Türkiye - Slovenya
31-05-2013, 21:30:08
#1
AnSaNeRi
Maçtan sonra der " Skordan değil ama oyundan memnunum. Bir çok oyuncumuzu görme fırsatımız oldu. Tünelin ucunda ışık görülüyor. Bana bir 20 yıl izin verirlerse Bu takımı DÜnya kupasına götürebilirim."