ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana bişey demedim zaten bazı arkadaşlar konu içeriğini yok sayarak klasik yerleşim tavsiye etmişler, şekillere takılmayın diye ona dedim, konular kod ağırlıklı olduğu için genellde ziyaretçilerin webmaster olacak onlarda fazla reklama tıklamazlar. Yerleşime göre çok tıklama olması için her gördüğüne tıklayan kesime hitabeden içerik olması lazım.
dogru soyluyorsunuz hocam. yorumlariniz cok yardimci oldu gercekten, tesekkur ederim