Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşeğin sırtındaki heybeye radar koyup uygulama yapıyorlar valla ben bilmem tabela falan
Valla hocam bizim buralarda böyle bide hız sınırını 50 ye düşürmüşler denetlemeler arttı bu sıralar millet mum gibi emniyet kemeri takılı 49'la gidiyolar