Merhaba, bu yerleşimin fazla tık alacağını düşünmüyorum. Daha büyük reklam birimleri kullanmalısınız.
aynen hocam dediginiz gibi cok az tiklanma oluyor dediginiz gibi. cok tesekkurler yorumunuz icin. reklqm alanlarini buyurunce tiklanma insallah artar
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:02 -->-> Daha önceki mesaj 23:30:17 --
ilk konunun üstüne 468*60 onun altına da bir satır boşlukla 460*15 (reklam bağlantıları)
son yazılar ile kategoriler arasına 250*250 reklam bağlantıları
son konunun altına da 460*15 (reklam bağlantıları)
koyarsan iyi olur diye düşünüyorum. hem de 6 reklam hakkını doldurursun bu şekilde 3 reklam 3 reklam bağlantısı olarak
sagolun hocam degerlendirecegim onerilerinizi. max 6 reklam hakkim oldugunu da ogrenmis oldum sayenizde