DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, bu yerleşimin fazla tık alacağını düşünmüyorum. Daha büyük reklam birimleri kullanmalısınız.
aynen hocam dediginiz gibi cok az tiklanma oluyor dediginiz gibi. cok tesekkurler yorumunuz icin. reklqm alanlarini buyurunce tiklanma insallah artar

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:36:02 -->-> Daha önceki mesaj 23:30:17 --

batikale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk konunun üstüne 468*60 onun altına da bir satır boşlukla 460*15 (reklam bağlantıları)

son yazılar ile kategoriler arasına 250*250 reklam bağlantıları

son konunun altına da 460*15 (reklam bağlantıları)

koyarsan iyi olur diye düşünüyorum. hem de 6 reklam hakkını doldurursun bu şekilde 3 reklam 3 reklam bağlantısı olarak
sagolun hocam degerlendirecegim onerilerinizi. max 6 reklam hakkim oldugunu da ogrenmis oldum sayenizde