Google hıdrelllezide kutlamadı,kurban bayramını ? ramazan bayramını veya diğer ( milli ) bayramları v.s v.s bizene googleden.Birşeyler kazanılmıssa google icinmi kazanıldı.Google kim ki bildiğiniz arama motoru isterse b..k gibi para akışı olsun ne yazar,bizim degerlerimiz bizimdir baskaları hatırlamazsada cokta fifi.Her özel günde burada konu acılıyor fakat benim merak ettiğim ise önemsenen o özel günün manevi degerimi yoksa google mi ? Boşversenize bunları,biz bize yeteriz baskalarının amennasına minnetimiz yok.Bizler onalrın her bayramını ictenlikle hatırladıgımız icin sorunu ilk önce kendimizde bulmalıyız. ( Noel,cadılar bayramı v.s v.s )