Ben yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ciddi bir ısınma sorunu yaşamadım. Çok fazla oyun oynarsanız doğal olarak daha fazla ısınıyor onun haricinde performans olarak çok tatmin edici bir telefon.