Konu
Xperia S mi Lg Nexus 4 mü ?
30-05-2013, 17:46:02
#6
kirikpena
Ben yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ciddi bir ısınma sorunu yaşamadım. Çok fazla oyun oynarsanız doğal olarak daha fazla ısınıyor onun haricinde performans olarak çok tatmin edici bir telefon.