bence askere git sınav merkezini de memleketin yap her sınav zamanı askeriyeden sınav için izin alırsın ve kafanı dağıtırsın, ben öyle yapmıştım millete 6 ay dolmadan izin verilmezken ben 4 aylık askerken sınav için sallanıp gitmiştim, dağıtım izni de kullanmadım çok iyi olmuştu..
aöf okumamın tek amacı askerliği kısa dönem yapmak zaten